new moon


helgen i övrigt har vart super :)
i fredags så blev det bara att mysa hemma till idol, anna och rikard joinade.
i lördags jobbade jag till fem, sen hem och byta lite kläder och så
för sedan begav vi oss till anna där anna och rikard bjöd på mat,
som vi också hjälpte till att laga till. det blev kyckling taco ;) mums!
idag så har jag också jobbat sen kom bejb och mötte upp mig när jag slutade
så begav vi oss upp mot röda kvarn, kollde på new moon, såååå bra!
vill att nästa ska komma ut nu! orkar inte vänta :) hehe,
"men den som väntar på nått gott, väntar aldrig för länge"
imorgon börjar skolan igen, uuhuu.. vill ha lov,
har utvecklingssamtal imorgon också, hoppas det går bra.

aja, nu ska jag kolla outfit tills imorgon sen ska jag ner
till min prins och sova.. ha det bra, puss

Kommentarer
Postat av: Mommo

Hej gumman...ja skrivs de inte för mye inte :)))))..

Kramen den goa från mommo..

2009-12-02 @ 17:45:32
Postat av: Mommo

Hej gumman..ja här skrivs de inte för mye inte :)))..

Kramen den goa..

2009-12-02 @ 17:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0