breathe in, breathe out

länge sen nu, måste bättra mig, finns inte tillräclkigt med tid..
den här veckan har vi sjukt mycket i skolan
imorgon:
- glosor / fraser i engelsk affärskomunikation
- läsa några sidor i naturkunskap
torsdag:
- sortiment prov i inköp & varuhantering
- inlämning av uppgift i turismen
fredag:
- nationella i engelska

oj,oj,oj.. hjälp!

idag på idrotten så var vi på badhuset :) mys
vi som redan hade gjort livräddningen i ettan fick mysa i
bubbelpolen, sola och basta, soft.. hehe!
efter det drog vi ner till latte och drack kaffe,
sedan begav jag mig hem till pappa, slingade evas hår.
nu sitter jag hemma hos min mor och väntar på att
älskling ska ha pluggat klart så han kommer hit.
då blir det mysa tll desperet housewifes och sen till
en film, antagligen friday after the next, vi har kollat på
ettan och tvåan redan :) hehe.. imorgon kankse jag ska jobba
får se, hon skulle höra av sig ikväll.. hoppas, måste ha pengar :)
jaja, nu får det vara nog av mig för idag.

Ha det bra, kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0