allt har sin mening

you are the love of my life rasmus tobias burvall,
du och jag, det är så det ska va!

igår blev det utgång, tellus.. det var väl sådär, hände lite
onödigt skit men,men det e löst nu.. drack inte så mycket heller
med tanke på att jag jobbade idag. det var massa folk idag, jobbigt
men samtidigt skönt för då går tiden lite fortare.. aja, nog om det.
är så sjukt trött just nu, ska lägga mig i ett bad med engelska boken som
ska vara utläst på måndag, heeelp me.. har mer än halva boken kvar :/
ikväll ska jag bara mysa med den personen som betyder mest för mig
i hela världen, nämligen min prins :) <3

nu ska jag inte ta mer av er dyrbara tid,
ha det bra. tjaao

/ aericsson <3

Kommentarer
Postat av: mommo

I miss you....

2009-11-07 @ 19:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0