Nästa -> Gröna lund

Idag har det varigt en toppen dag.
Vaknade vid 08.00 lågoch drog mig i sängen ett tag sedan upp och käjka frukost.
Vid 10.00 så gick jag ner till tempo och mötte Matilda för att sedan vandra ut till jogersö.
Dör låg jag till ca 13.30, då gick jag till bussen för att åka in till stan.
På bussen träffade jag Fanny och väl inne i stan träffade jag älsklingen
fast han skulle klippa sig så jag och fanny gick till huldas och satte oss och myste i solen.
När älsklingen hade klippt sig så gick vi alla tre och mötte Kim sen gick vi på stan..
Hittade ett par shorts och ett linne, älsk hittade också lite fint..
Vi begav oss till Citygrillen och käkade och sedan hemåt.
Efter en lång och bra dag så ska vi nu sova för imorgon ska vi upp tidigt och då blire
Grönan och dit ska vi med en massa roligt och mysigt folk.
Jag hoppas på ännu en toppendag och slänger in ett inlägg när jag kommer hem
och berättar om hur bra det var.

ha det gött, kyss & smek

Kommentarer
Postat av: Matilda

myspys på jogersö <3

göras om snart tycker jag <3

2009-06-27 @ 18:58:04
URL: http://maengdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0