Segt

Idag vaknade jag upp vid halv tolv, tolv nån gång
Väckte lillebror & gjorde iordning frukost.
Sedan satte jag igång att bädda sängarna här hemma.
Satte mig och slappade ett tag & sem drog jag & mormor
iväg och handlade, slappade ett tag till för att sedan hjälpa
mormor att plocka vinbär från hennes buskar, haha.
Hon fryste in för att sedan göra sylt eller saft eller nått.
Efter det satte jag igång med maten, det blev
potatis med kyckling i dragonsås, mumsigt verre ;)
Så nu sitter jag här och segar, finns inte så mycket att göra.
Vi ska nog gå en promenad senare när vi har smält maten.

Förövrigt så saknar jag alla där hemma,
& om vi ska prata sakna så e den jag saknar sjukt mycket
min underbara pojkvän Rasmus Burvall. åh, big love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0