Schimen

Igår så åkte jag & älskling hem till Cicci,
där var redan Marcus, efter ett tag kom Johan & sen Ellen.
Vi åt nudelwok, drack lite vin och snackade skit mest hela kvällen.
Vid ett tiden så klädde vi av oss till endast underklädr & skor
för att bege oss ut i trosa & nattbada i folks pooler, haha!
Första poolen så doppade sig jag, Rasmus, Johan & Marcus,
andra poolen vi gick till så var den överdragen, så Ellen sa
(det är ett häglås vi måste få upp för att komma åt knappen till överdraget) xD
hahaha, men det var ju bara att dröma vidare Ellen.
Vi gick tillbaka till den första poolen så att ALLA skulle kunna bada
men när vi kommer tillbaka så står tanten i fönstret & påminner om någon
värsta skräckfilm så vi springer med endast underkläder occh handukar i händerna därifårn.
Flera cyklister åkte förbi oss & bara kollade, kan tänka mig att det såg kul ut..
Men för att alla skulle få åtminstånde doppa sig så går vi över till Ciccis granne,
som har en ''barnpool'' haha, det var typ tio cm högt vatten..
Så där la vi oss i det iskalla, sen när Ellen ramlade så började alla skratta
& sprang in till Cicci igen.. Haha, kul va det iaf..

Idag när vi vaknade av att nån jävla fågel som lät som den hade nått
i halsen ''kracksade?'' så va vi irreterade över det för även fast vi sov i
olika rum så hade alla vaknat av det, hemskt!
När Cicci var & jobbade så städade jag lite,
när hon kom hem lagade i återigen nudelwok & sen bara tjillade vi.
Vid fem tog jag, Rasmus & Joha bussen hem.

Nu är jag äntligen hemma & ska hoppa in i duschen
för att sen träffa baby & gå ner till pappa för att mysa, kolla film & sova.

Nog om detta, haha..
Ha det bra, tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0