Party , party and me lajk it



Har precis kommit hem från stan med mormor.
Vi hittade tre toppar till henne, mycket fina..
Ska snart börja göra mig iordning, duscha, smink & hår
för att sedan bege mig in till Matilda som ska ha sin 18års fest,
där ska jag vara med på lite av femkampen
sen ska jag fortsätta till Lina där vi ska förfesta hon, jag Sofia & Hannah
innan det blir utgång på krogen..
Det kommer nog bli kul, va länge sen jag var ute nu.
Hoppas på en händelsefull & rolig kväll!

Vill också säga att jag saknar min baby massa.
En evighet kvar tills det är Söndag, men,men..
Den som väntar på nått gott, väntar aldrig för länge?!

Om ni ska ut ikväll så kankse vi ses, annars får ni ha det så bra
så slänger jag in ett inlägg imorgon & berättar om kvällen.

Kyss & smek
, tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0