No money no life


Idag vaknade jag & älskling vid ca ett av att min telefon ringde,
det var Malin som ville att jag skulle följa med till sthlm men fattig som man e
så fick man tacka nej.. Helvete, jag vill ha ett jobb, jag vill ha pengar!!
Men,men that's life I guess..

Kom precis hem från ica, var & handlade med Rasmus mor,
det fick bli lite godis att tröst äta med ikväll eftersom att det inte finns någe att göra
om man inte har pengar & alla man skulle kunna umgås med ska till Birgers
på den där jävla gymnasiefesten, för det första så kommer det in en massa jävla snorungar,
för det andra så spelar dom skit musik, för det tredje så är det så satans varmt
& sist men inte minst så kostar det så satans mycket.. Jag menar bara biljetten för att få
komma in kostar hundra kronor, sen vill man ju gärna ha druckigt lite innan så där drar
det ju pengar också.. Fan, knappt krogen e så dyrt och man får inte ens dricka på dem där
trista gymnasiefesterna.. Men till er som ska gå, hat så skoj ! ;D

Hatar att inte ha pengar för hade jag haft det så hade jag inte setat fast i den här tråkiga
jäkla staden, hade dragit långt här i från, helst utomlands.. Usch!!

Men nu ska jag sluta klaga på allt, får hoppas att imorgon blir en bättre dag..
ha det bra, tjing



Jag vill så gärna ha dig, visa dig alla fina saker som finns att se
Vill lära dig allt om livet, hur saker & ting fungerar
Allt gott & allt ont som strävar runtomkring oss dagligen
Jag vill ha dig, vill göra dig min men allt som pågår &
allt som finns runtomkring gör det omöjligt..
Men jag hoppas att vi en dag får chansen igen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0