Mys med bästa..

När jag känner mig som mest nere & känner att inget är värt
så finns du där, jag vet inte hur eller vad du gör
men så fort du är mig nära får du mig glad och lycklig.
Du är den som gör att jag vill ha kvar ett leénde på läpparna.
Tack för att du finns i mitt liv Rasmus Burvall!



Igår blev det film, godis & bad..
Vi låg i badet i lite mer än två timman, haha..
Min lillebror var och kacka på flera gånger & frågade om vi viste hur länge vi hade badat
& talade om för oss att vår hud kommer vara helt skrynklig, haha ( no shit )
Vid ett - halv två nån gång dushade vi sen la vi oss för att kolla på en till film
sedan somnade vi, himla mys.. Tack älskling, ingen får mig att må så bra som du!


Idag har jag inte gjort mycket alls, bara tjillat..
Senare idag ska jag hem till Bella, fika & snacka lite skit..
Sen kankse jag skulle träffa Anna också, får se : )
senare ikväll ska jag träffa älsk igen & mysa, sova .. Me lajk!
Aja men nu ska jag städa rummet, usch!!

Ha det så bra, tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0