Inte rättvist

Idag åkte älskling till jobbet vid ca halv åtta så sen dess har jag knappt sovit,
vaknat, somnat, vaknat, somnat & så vidare, hate it..
Och inte nog med det så kommer inte jag få träffa honom mer fören
på Söndag för idag när han slutar klockan fyra så ska han ta tåget till
Stockholm kvart över fyra :( usch, inte rättvist.. Får se om jag ska in till stan
nått för i så fall tänker jag träffa han !! Så e det bara.
Jag kommer sakna dig så himla mycket mitt hjärta!

Förövrigt så kommer min kära mormor hit idag :)
Har saknat henne massa, det ska bli mys..♥

Jag ska försöka få tag på Lina & Sofia idag eftersom jag inte träffade dem igår.
Om jag inte träffar dem så har jag ingen anning om vad jag ska göra en dag som denna.
Kankse bara ligga i sängen och deppa!
Tjing

Måste också passa på att gratulera Matilda Engdahl på hennes 18års dag,
Ett sort grattis till dig gumman & jag önskar dig en toppen bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0