Hey baberiba

Idag blev det först Nyköping, fikade och myste med Rasmus, Fanny, Kim & Anna.
Sen åkte jag och anna hem till henne, väntade på Fanny & Kim,
fördrev tiden genom att räkna toppz ( det stog på förpackningen att det var ca 300 st i )
så eftersom vi inte hade nått att göra så räknade vi & det var 303 st ;D haha
Men,men.. Vi orkade inte vänta så vi gick ner till Tempo & käkade kebab,
dem kom typ när vi var klara så vi fick sitta och vänta på dem..
Vi gick hem till Anna för att vänta på Harry sen nu sitter vi hemma hos mig,
 vi kollar på första Hey baberiba :) Längtar tills ikväll när baby kommer!
Men nu tänkte jag med vara med och kolla på filmen.


Imorgonska jag bjuda mina vänner & familj på vårullar :)
Smek på det, tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0