Dagen

Igår var riktigt mys, mina små syskon Tuva & Noha följde med mig till Nyk & handlade.
Dem gillade också mina vårullar, hihi.. Anna var också duktig. ( & fanny lite med )
Efter vi hade käkat & så igår, alla andra hade åkt hem så var jag & baby 
kvar hos pappa ett tag sen åkte vi hem till honom och la oss.
Idag drog han iväg till jobbet vid sex  - tiden, så jag sov kvar tills klockan nio,
då hade jag ställt klockan för att nu sitter jag hemma, ska snart duscha,
sen ska jag åka med pappa, Eva & Ida in till stan, dem ska handla
(och jag slipper betala bussen) haha, måste ju tänka smart när man e fattig.
Jag ska väl springa runt med dem ett tag sen så ska jag träffa älsklingen..
Sen när allt är klart där så ska jag kankse träffa Lina & Sofia,
skulle vara riktigt trevligt, var så himla länge sen..



Nog om det, tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0