Confused


Igår va riktigt mys, var i Eskilstuna hos Ramsus mormor med familjen Burvall. :)
Där bjöds det på god mat och efterrätt. Rasmus storasyster Moa kom också dit.
(Det är hennes hud på bilden) och den är så sjukt söt, Luna heter den..
Jag ville bara ta med den hem (a) hehe..

Idag har också vart mys, jag & Fanny tog bussen in till Nyköping och träffade Ellen,
har inte träffat henne och knappt pratat med henne sen sommarlovet började.
Vi satt på KaffeLatte från ca 14.00 till 18.00, hehe.
Det var riktig mysigt att sitta där och prata om allt, bestämde också att vi ska ha tjejkväll
snart, just for us girls ;)  då det blir laga mat och umgås, var riktigt länge sen det bara var vi tjejer..
Ser fram imot det, det kommer vi att göra på Torsdag nästa vecka så ni kan ju se fram imot det
inlägget då jag kommer berätta om hur gosigt det var. Hihi !!


Now when i have all the thoughts around it ,
I feel so confused,
I want so badly but I can not
! :(

Kommentarer
Postat av: Eleonor you know

bibi, det kommer vara urmysigt, och tack för idag det var verkligen mysigt att träffa er , har saknat er som fan !



du vet att jag finns <3<3<3

love på diiiiig

2009-07-09 @ 19:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0