Always and forever

Vaknade upp hemma hos baby vid sex & gick hem för han skulle till jobbet,
sedan vaknade jag vid elva av att mormor kom in i rummet,
då gjorde vi oss iordning och åkte ner till min morbror Andreas
för att äta frukost & prata lite. Vi åkte också in till nyköping för att
hälsa på min kusin Simon, som jag inte har sett på flera år,
det var trevligt, han spelade lite gitarr för oss & så..
Men nu ska jag packa lite för imorgon så åker
jag & Hampus med mormor hem, vet inte hur länge man blir
kvar nere i Småland men skulle räkna med en vecka i alla fall.

Vid fem tiden ska jag hem till älskling & äta mat,
sen ska vi bara mysa & senare ikväll ska vi gå på
den nya Harry Potter :) hoppas den e bra!


Idag firar jag & Rasmus två månader, grattis till oss.
Du & jag, always and forever. Du e bäst baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0