tack och lov för bloggdesign

äntligen en design jag trivs med :) tack

oj,oj nu va det länge sen, IGEN!

har ju lov nu, mycket skönt måste jag säga.
har jobbat lite extra också, money,money :) lajk it
va ute på volym i fredags, det va najs..
sen så jobbade jag på lördan, det var inte lika najs,
jag var helt död pga fredagen.. haha men det e smällar man får ta!
på kvällen åkte jag in till matilda, vi hyrde filmer och tjockade
oss med en massa godsaker :)



idag har jag jobbat, det började en ny tjej idag
som jag fick ''skola in'', hon verkar jätte bra :)
efter jobbet mötte jag upp fanny och gick hem hit,
vi färgade varandras hå och snackade skit.
hon åkte precis hem så nu sitter jag här ensamen :(
jag hoppas att rasmus kommer hem snart i alla fall
så vi hinner ses någonting i alla fall för imorgon
bär det av till stockholm med tjejerna,
där ska vi mysa, äta samt dricka gott och fram för allt SHOPPA :) wiie
vi ska läna tessans lägenhet så vi kommer hem på tisdag igen..
men,men skönt att komma bort från nyköping/oxelösund ett tag.
kommer dock att sakna baby med tanke på att vi inte har setts
så mycket på sista tiden :( tråkigt.. men så ere!

men aja, nu ska jag väl kolla på tv eller nått.
ha det så bra, puss puss <3


Kommentarer
Postat av: Tant Kim | Bloggdesigner

Va kul att du tycker om den. :)

2009-12-27 @ 22:42:24
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Matilda

fasen vad tjockt det såg ut, men fan vad gott det ser ut ;) love you girly <3

2010-01-20 @ 17:41:18
URL: http://maaaaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0