knaas

sitter just nu och äter hemmagjord pizza, mumma..
har vat en lång och seg dag i skolan, som alla andra dagar
vill ha lov nu!! men inte så länge kvar iaf så det e skönt.

imorgon är det lucia tittande klockan 09.30
sen klockan 10.30 så börjar vårt rollspel.. palllar inte!
vi ska ha debatt typ hela dagen då vi e uppdelade i 11 länder
och ska komma fram till hur vi ska lösa klimatfrågan i världen..
it sucks donkey dick... usch!

känner att jag inte skiver så mycket längre, har inte så mycket att skiva
om för det händer typ nada i mitt liv.. skola, jobb.. ah thats it typ!
men iaf, paradise hotel måste nog vara det bästa som går på tv just nu iaf,
ni måste hålla med.. haha! hoppas hon åker idag, så grymt tråkig och irreterande människa, fattar inte varför hon har fått vara kvar så hä länge? usch, hate her..
btw så hatar jag att DH börjar igen i vår.. hatar när ett program slutar spännande! vill bara se hur det gick med alla, vem som dog och vem som klarade sig.. gaaah!!!!

aja, skit samma nu ska jag inte uppehålla er mer
ha det bra, tjing <3


föresten en sak till, jag älskar min pojkvän!


Kommentarer
Postat av: mommo

:)) undra om vi tänker på samma tjej i hotellet ??? men jag tyckte de va bra iaf :D...kramizz hjärtat å ha en bra helg...

2009-12-10 @ 23:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0