Två dagar på sjön mm.

I tisdags så åkte jag, Rasmus & Johan ut på sjön, mys..
Vi solade, de badade & vi grillade korv fast det var ett jäkla jobb
att få igång engångs grillen, piss grejer. Johan fixade & donade
så till sist blev det korv iaf. :)


Senare på kvällen åkte jag, Rasmus, Fanny & Kim in
till hamnen för vi skulle käka på skeppsbron
men Fanny hade för ont så hon kunde knappt sitta
så hon & Kim åkte hem så jag & älsk åt ensamna,
det var himla mysigt :) Me lajk.. Sen blev det hemåt
för att mysa mer & kolla på Scary Movie ;D hahaha


I onsdags var det också att kliva upp tidigt, för då blev det en till dag på sjön
& Nu hade johan köpt vattenskidor så han & Rasmus drog ut &
teståkte lite medans jag låg kvar på land för att stekte vidare.
Det hade dock inte gått lika bra för älsk som det hade för Johan,
när vi åkte hemmåt igen så åkte Johan efter på skidorna
nästan hela vägen, eller iallafall hälften :) hehe.


När vi kom in till fastlandet igen så gick jag & träffade Hannah & Sofia.
De satt på aktersnurran & åt glass, sedan gick vi upp till kumlins
 för att ta en kaffe i väntan på Marcoolio ;D haha
kl fem klev han på och det var fan mycket folk.




Etfer det så började jag jobba, hjälpte till ringens grill så jag & Jimmy
stod på torget och sålde korv och hamburgare. Detta gjorde vi också
på torsdagen. Inte världens roligaste kankse men måste ha cash,

Idag blire festa som gäller, kommer nog bli najs :)
men nu pallar jag inte skriva mer förutom att :

Jag älskar Rasmus Tobias Burvall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0