sexy bitch

Damn, nu va detfett länge sen igen.. Inte bra!
Men det e väll för att skolan har kommit igång igen, usch!
I helgen har det inte hänt så mycket faktist..
I fredags var det bara chill med några, haha!
sen i går så var jag & baby i sthlm på dagen, köpte mig en koffta
medans baby spenderade pengar, han inhandlade:
en skinjacka, ett par jeans, en tröja & ett par skor, mycket najs :)
Min baby e bäst i hela världen & jag älskar han så mycket! <3
Idag har jag bara tagit det lungt, käkat pizza.. Tjockis!
Just nu e baby hemma & pluggar, ska hem till honom när
han e klar, då ska vi bara mysa.. Lajk it alot!

Ska bättra mig på att skriva, vi hörs!
ha det bra, tjing 

Förövrigt så e varldens bästa låt just nu: Sexy bitch med David Guetta & Akon


Amanda Marianne Ericsson hjärta Rasmus Tobias Burvall


Kommentarer
Postat av: Londy

Bra hjärtat du köpt kofta, så du inte behöver frysa :D för du hade väl ingen ....:D:D....gokramen ..

2009-08-30 @ 19:26:23
URL: http://www.123minsida.se/Londy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0