now it was a looong time ago

Nu var det fett länge sen jag skrev, shiiiet!
Jag har precis kommit hem från jobbet (extraknäcker på ringens grill) haha..
Så nu sitter jag här för att snart ska jag gå och lägga mig &
försöka sova, SJÄLV !? hjälp, kommer inte gå..
helt tomt i hela huset :( aaaaaah !

I lördags drog vi iväg till sthlm, the voice..
Men när jag, älskling, Cicci & Marcus stod där och kollade
på artisterna så började det regna så vi kände att det var dags
att börja röra på sig innan det skulle ösa ner, vi skulle hem till
Ciccis kusin där vi skulle spendera resten av kvällen & natten.
Hon bode vid hard rock, så ja.. Det var en bit att gå!
Shiiet aso, trodde jag skulle falla ihop ett tag, känndes som om
man inte orkade lyfta sin egen kropp, var sukt sega allihoppa!
Efter många omoment med att leta rätt port osv så
var vi äntligen framme, då började vi dricka lite gran.
Det blev bara lite för mig & Rasmus till skillnad
mot vad det blev för Cicci & Marcus.. Haha!
Man skulle kunna säga att Marcus inte e den bästa
på att komma ihåg reglerna när man leker ölspelet, eller? Haha..

På söndagen vaknade vi alla & var super hungriga så vi
började en en gång gå, låångt.. Vi käkade på mongoliska &
det var fett gott, inget snack.. Men det var dyrt som fan också.. Helvete!
''Tomt på kontot, tomt på kontot'' , ''Om jag hade pengar..'' Osv, Knas!!

Sen när jag & älsk kom hem så har dessa dagar bara vart att ligga
framför tv:n, kolla nån bra film, käka och sova.. Hehe, mycket tjill !!
Och idag jobbade jag som sagt, tiderna 23.00 - 03.00, fucking pain in the ass..
Sen e det dåligt betalt också, usch! I i väldigt stort behov av ett jobb !? :)
Aja ska inte klaga mer för det e typ det än jag gör känns det som..

Imorgon kommer det komma en massa sötnosar hit & ba tjilla.
& på fredag drar vi till Norrköping, naaaajs!
Party animals, hell yeah..
Aja, får se när jag skickar in nått nytt, för som det ser ut just nu
så kommer det nog inte bli fören efter helgen..
När skolan börjar ;o vill inte det! usch..


ha det bäst underbaringar där ute, puss & smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0