Finally

lite lugn & ro..
ända sen i onsdags har jag på ett eller annat vis kännt
mig super stressad mest hela tiden men så äntligen
igår när jag vaknade så kände jag hur all stress bara
rann av mig, så skönt. Igår blev väldigt lugnt med älsklingen.

Fredag: Vaknade, styrde upp dricka..
Hoppa in i duschen, baby kom hit, smink, hår..
Mickis & martin kom hiit, vi satt & snackade ett tag
sen kom vi på att vi var hungriga så vi gick ner till
sunda & käkade pizza sen gick vi hem till min
pappa i väntan på att dra hem till Anna.
Hos Anna var det jätte trevligt & hur mysigt som helst,
vi skulle aldrig dragit in till stan, det sög!
Åkte hem redan klockan tolv..
Under kvällen lyckades jag också dränka min
kära telefon i handfatet :( så har en gammal skit
telefon nu, ska nog in till telenor idag & se vad
som gäller på försäkringen. Hoppas!

Lördag: Började jobba vid två & slutade vid sex.
Då var det bara att åka hem för att hoppa in i duschen,
smink & hår.. Baby, Anna & Harry kom hit sen gick
vi till bussen för att åka in till stan,
Vi hokade upp med Tanja & Edvin för att bege oss
hem till Hampus, där Johan redan var.
Kvällen rullade på bra, mycket roligare på ''stan''
än vad det var på fredagen iallafall..
Jag fick också en jätte fin ros av älsklingen! <3


om det var lyckat? -njaa det drar vi lott om..


Lite bilder från fredagen










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0